Slutet på bloggarna?

Ja funderar mycket på det,
alltså .. visst folk är stora idag och det är en stor trend just nu
men om 10 år, kommer vi alla läsa lika mycket?
kommer de stora bloggarna fortfarande dra in en massa pengar?
hm, eller har vi gått vidare till något mer avancerat?

Ja, mångra frågor är det..
Jag tänker faktist göra något nu som jag aldrig gjort tidigare..
nämligen skriva o länka de bloggar jag läser:
flipp & flopp kan man kalla det!

  1. Fashionstars - Maria.. en skön tjej som vet kläder och uppdaterar bra och med bra bilder.. jag är väldigt intresserad av hennes flytt som sker till Italien..
  2. Stina-lee - Stina, en av dem som verkligen säger vad hon tycker och bryr sig om läsarnas åsikter fast ibland inte, men mesta dels. det enda negativa är väl att hon kan bli tjatig med sina diskusioner med de anonyma "elake" kommentarer hon kan få, det är inte bara jag som tycker de.
  3. Elin Kling - Häärlig tjej som gett mig mycket avis känslor då hon lever ett liv som många skulle vilja ha, men dock hon har kämpat sig uppåt - livet är inte en dans på rosor...
  4. Katrin Schulman - Som hon nämde på radion häromdagen, att man måste förstå humorn i det hon skriver för att kunna skratta och tycka om hennes stil, grejen är att både hon och alex är sådana människor man antingen älskar eller hatar.. dock hade jag en vändning för när jag först besökte hennes sida tänkte ja "vilken bitch.. " typ idag är hon hur härlig som helst :)
  5. Tumadre - en tjej som gått igenom mycket skit men idag lever hon livet med sina underbara små barn :)
    en bra förebild helt enkelt!
  6. Pernilla Wahlgren - Ja, började läsa denne igår hehe, men läste dock igenom allt o bilder och de är ju kul att titta in på en kändismammas liv alltså hur hon orkar kombinera allt vad media,familj o musikaler heter...
  7. Natacha Peyre - Först tyckte jag hon var en dum blondin i paradise, men idag när jag läst bloggen ett tag så visa det sig att hon är en härlig tjej som visst har huvudet med sig och inte bara brösten! + är att hon har en super trevlig pojkvän som jag träffade för 2-3 år sedan och stod och snackade ett bra tag med..
  8. Kenza - ja, här har vi kenza .. the one and only kenza, nja själv tycker jag hon uppdaterar lite för lite men de har hon gjort så länge jag läst hennes blogg tycker jag, om man jämför alla lixom.. (började läsa hennes för ca ett halvår sedan) men de hon skriver är bra och klädstilen är skön :)
Det är rätt många till, men det var "top 8" haha , eller nåt ;P'

Mina släkt/vänner som jag läser:

  1. Maja - Klart man läser lillsyrrans blogg.. måste ju veta va för bus tonåringen hittar på..
  2. Heidi - bra blogg när de uppdateras :P
  3. Emelie - ungefär samma men hon är helt ny med detta så ja klagar inte :) sen är hon rätt busy med tanke på allt.
  4. Sandra.B - gammal jobbkompis från Nykroppa , skön tjej !
  5. Sandra S - också gammel jobbkompis ! (har inte läst hennes blogg mer än några dagar men senaste inlägget betydde mycket för mig!)

Vilka bloggar läser ni förutom min ? :)

Kommentarer
Postat av: ullrika

Jag är fullständigt övertygad om att bloggandet är en trend som mycket annat. Behovet att synas tar sitt utlopp på olikt vis. För åtta år sen var det dokusåpan. Nu är det bloggen.

2008-06-29 @ 23:09:20
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback