Slappedag :)


Mina älskade föräldrar på min 20:års dag !
Ni betyder mest <3



Hej !

Sussa över hos Magnus inatt (i hans enkelsäng!!!)
Var somsagt vid öltälten igår.. men de var inte så kul tyckte jag..
för mkt "alla känner alla" på något sätt..
fick mig nån öl å var lite social mot dem ja kände..
haha många känner iaf igen mig i stan..

Och arbetskamraten gav bra kritik ;P
hihi.

Sen bar dä upp te Hättälva, å nakenbad i forsen haha
Primus drog sig iväg upp mot några tält och började skälla,
för de vart ovanligt tyckte han!
hihi, gissa om dom blev skrämda .. fast dom visade sig inte.
Mycket mys =)

Ja, sen hem å däcka,
suttit och försökt dela in alla mina dikter i egen kategori
men fasen, dator hängde sig så där stod jag från scratch
Jag börjar inte om igen.

Men bloggkategoriseringen är väl bra, eller?

Magnus börja 8 i morse, var hemma en stund och käka lunch
sen iväg.. slutar inte förrän halv nio typ =/
Men sen ska vi iväg å snorkla!

Själv köpte jag mig en raggmunk med fläsk av Larsson i präsbäcken!
Nu sitter ja här och njuter, för de är bara lördag och jag är ledig måånga timmar till..
och det är tyst. I nykroppa.
Någon gång ibland behöver själen tystnad tror jag.
Jag känner mig så lugn, sansad & fri.
Nu blir de "Andra avenyn" ska se från första avsnittet
från nu å fyra timmar framåt då Magnus kommer..
vilken lyx man har, ok.. får väl lite dåligt samvete -
Borde vara ute .. men hallå, detta väder har hållt på ett tag nu
och jag har redan vart ute varje dag, och ja har fått färg ..
och jag har jobbat :p
Så nu - datorn HEEELA dagen! :) Just like i jused to BE...


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback