Shoooho!

Hey =)

Allt fajjnt med er?
Här är de sleeetet! Somna sent igår och upp å jobbade..
börja på caféet vid 11.30 som vanligt sen sluta 15.30 i väg å gick introduktion på hemtjänsten
15.45-20.30.. sen kom Magnus å hämta mig så ringde jag banken och oj! 4000 på kontot..
ska logga in på swedbank å se va som försigår, antar att de e skattepengarna,
men de har jag ju fått besked om att de inte skulle komma förrän i augusti?!
Ja, märker hur det ligger till om en stund.

Så därför drog vi till kinan och käka lite gött, och sen åkte vi ut i skoogen
mitt i ingenstans på en enslig dålig grusväg nåra timmar.. haha
ledde till ett ställe vi brukar bada vid (som vanligtvis tar 15 min å åka till hahaha)
men ja, de var ju pga kringelekrångelevägarna.
Kom hem för en stund sedan och nu är ja riktigt trött.
Ännu en arbetsdag i morgon, men dock inte hemtjänst har de nästa onsdag igen.

Och hur gick det då ?
Joo, de är lite skillnad mot nykroppa men ja kommer allt in i de,
märker att ja memorerar mkt bättre jämfört när man vart helt nybörjare i vården,
vilket är superhärligt!
Ja, resten är såklart sekretess.. men sammanfattningen är att de gick bra.

Nu ska jag sova som en dögris.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback