Sambo!

Hej käraste ;P
Haft en härlig dag?

Jag har haft FULLT upp..
I lördags bestämde jag & Magnus att vi skulle flytta ihop!
(vi pratade om det för 8 månader sedan innan vi blev ovänner, ja sen sket det sig)
men, de kändes så rätt, vi funkar så jädra bra ihop å så.. så
idag bar vi hit hans saker, dator, hygien å köksgrejor..
haha UNGKARL!

Men känns skönt nu, vi är precis klara.
nu kan ja ju även sitta på msn lite ;p
och lägenheten känns mycket mer mysig - de bor folk här nu ju haha =)

Vart till Hagfors idag, kände för att testa på ett café utanför stan..
Köpte en latte Machiato med vaniljsmak (men de kunde hon inte....) fick en vanlig latte.
Men den var gooo den me :P
köpte nån kondisbit som smaka mums!
Så jädrans fint café , Hanna like!

Stannade till på ett badställe som vi vart på innan, riktigt härligt att få doppa sig efter en sån här dag..
Primus bara älskar att bada! När ja fick honom var han smårädd för vatten och man fick kämpa för att få honom doppad! Idag slänger han sig i på det djupaste utan bekymmer! och han älskar det, simmar omkring med oss där ute och leker ja å vi skrattar så åt han, han viftar på svansen men samtidigt är han medveten om att de är djup och han når inte botten å då blir de panik-glädje ungefär hihi, men han är trygg på sitt sätt, när han simmar in till land simmar han längst bryggan och sen springer han upp å längst ut på bryggan och hoppar i igen :D haha, han är som en unge som åker pulka, hopp i å upp igen...

Nu har vi inrett och fixat i köket å allt möjligt, nu ska ja vara social.. orka sitta vid datorn när man har andra saker för sig..
hihi, märks även att ja rör mig mer nu, går neråt lite i vikt hm (?!)
Men de är så skööönt.
Usch , jag irriterar mig så jävla mycket på Marcus,
Jag varnade honom på msn innan o fråga varför han laddat upp den kränkande bilden på mig..
han bara gjorde mig till åtlöje, därav blev de ju en polisanmälan.
Nä. det blev den hårda vägen.. man ska respektera människor och deras privatliv.
Vi har typ inte haft kontakt på ett år (förutom sagt hej på fester kanske)
och så laddar han upp en sån bild och en jävla dum mening under... nä usch.
IDIOT. ja jubelidiot,

NI SOM VILL HA MITT LÖSENORD SOM JAG SNART AKTIVERAR PÅ MIN BLOGG,
FÅR SLÄNGA IVÄG ETT MAIL TILL: [email protected]
Snart är det försent vet ni!
(jag skickar inte via kommentarerna.. )

Ja, sen händer de ännu fler saker, men de är under sekretess just nu hihi
det var min måndag, hur var er?

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså ni har tagit det stora steget nu,e du säker på att det känns rätt nu då... Nu finns det ingen återvändo. lycka till med sambolivet:)

2008-06-10 @ 08:22:20
URL: http://mittlivmittbarn.blogg.se/
Postat av: Maja

Det funkar inte att maila dej!

Men jag vill ha!

2008-06-10 @ 15:00:45
Postat av: Anonym

japp det är det har precis börjat skola in tindra på dagis. Det går skitbra. Man skall ju skola in dem på två veckor men tindra kanske bara behöver en vecka så då går det snabbare, o de e ju bra.. Har du skaffat något nytt nr än för du hade väl spärrat mobilen? Du får ha det, du kan väl höra av dig när du känner fört.. kram ps hälsa din ( sambo)



2008-06-10 @ 12:57:43

URL: http://mittlivmittbarn.blogg.se/

2008-06-10 @ 16:22:38
URL: http://mittlivmittbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback