Rekord.. tror ja ;P

Haha, har haft rätt mycket att göra och har fått saker gjorda..
Ändå har ja lagt in 5 inlägg här idag, och då minst 3 lite längre
och med bilder ;) de är så de ska va!
Nä, ja har ju min enda lediga dag då får ja ju uppdatera alla händelser..



Jag lyckades med ett hjärta i min latte igår =) (jaaaa, inte perfekt.. men första gången!)
alltid en första gång eller vad säger ni ? hihi

scary blick.. hm, haaha skulle ju bara poooosa lite xD


vad jag egentligen ville visa var två saker - jag har blåa ögon!
(Magnus påstod att jag hade gröna.....)

och så klippte jag luggen, shize vad luggen vill växa fort men inte resten av håret..
jo , jämfört med i nyårs men de är ju ett halvår sedan!

Vad tyckte ni om valpen? eller ja publisherar inlägg så ni inte hinner skriva något :)
hihi


Åh, nu har ja laddat upp så jag klarar mig till sverige premiären av One Tree Hill igen..
sökte på en ny sida där jag hittade nästa sesång dessvärre bara ett avsnitt..
men det avslöjade mycket! Ni som inte vill veta sluta läsa här!

LUCAS ÄR SINGEL!
PEYTON&HALES SKA SPELA IN EN SKIVA TSMNS!
NATE HAR BÖRJAT SPELA IGEN...
och DAN den JÄVELN ÄR UTE ..

Men fatta vad glädje det ger mig?
Då kanske Luke&Peyt har en chans igen..
dock verkade han fortfarande totalt kärlekskrank i den där
jävla bitchen... (hm, alltså jag minns inte hennes namn endast för
hon inte var värd att lägga på minnet...
) det ska va LUCAS SCOTT & PEYTON SAWYER!

Nog om OTH, har flyttat ut den blå slitna byrån i garderoben (den som fiskarna stod på)
ska låta den stå där tills vi har plats åt den, och fiskarna står i hallen så mysigt!
Dock vägrade lampan starta igen så får köpa en .. just nu ligger en konstig ikea lampa uppe på hatthyllan
man tager vad man haver..

Vilket innebär mycket space! Gött, både för dom nya möblerna men även för valpis..
har ni några namn förslag?
Har redan föreslagit namn till Magnus (hans hund , hans val)
de två är : Zandie och Diamante..

Ja, sen har ja städat ur hela lägenheten..... och sett dendär nedrans matchen.
Jävla fan vad ja blev arg.
vi var så nära att bli oavgjort. men jaja, de är bara ett spel.

Nu sängen, upp om 6 timmar och gå intro igen.

Ha en underbar dag i morgon, uppdaterar nog efter 12!
just de...


Har varit inne på blogg.se:
[ ] 10 gånger
[ ] 20 gånger
[ ] Många gånger
[x] Aldrig att jag kommer ihåg

Jag har varit i:
[x] Stockholm
[ ] Uppsala
[x] Örebro
[x] Göteborg
[x] Malmö
[x] Helsingborg
[x] Jönköping
[x] Västerås
[ ] Umeå
[x] Andra stora städer

Jag har varit i:
[ ] USA (vill verkligen dit!!!)
[ ] Grekland
[ ] Lettland
[x] Kroatien
[ ] Litauen
[x] Italien
[ ] Frankrike
[ ] Island
[ ] Irland
[ ] Malta
[x] Spanien
[ ] Portugal
[x]Slovenien
[ ] Nederländerna
[ ] Estland
[ ] Cypern
[x] Turkiet
[ ] Belgien
[ ] Storbritannien
[x] Österike
[x] Tyskland
[ ] Luxemburg
[ ] Ungern
[ ] Finland
[x] Norge
[x] Danmark
[ ] Nigeria
[ ] Mexico

Jag har suttit i en bil:
[ ] Aldrig
[ ] Några gånger
[x] Många gånger
[ ] Nästan varje dag

Jag har suttit i en buss:

[ ]Aldrig
[ ] Några gånger
[x] Många gånger
[ ] Nästan varje dag

Jag har flugit:
[x] Mindre än 5 gånger
[ ] Mer än 5 gånger
[ ] Mindre än 10 gånger
[] Mer än 10 gånger

Fyller du inte i det här kommer du hamna i någon sorts olycka nästa gång du flyger!



Puss&kram = lyckliga jag :D

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: jamen precis :)

2008-06-15 @ 02:12:49
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback