Primus! (som jag lovade)



Igår blev de somsagt promenad runt herrgården , bilder på Primus & allt möjligt..
trist att ja hade halsbandet som ja använder när han är inne i sina "dra" perioder..
haha, hade de halsbandet ibland för han hatar det, och då förstår han att om han drar
med det vanliga så gäller det andra ! (tror jag iallafall, han drar iallafall mindre ;P)










Längst vägen fann vi ett kärleksträd .. <3



Jag blev helt galen när jag såg denna delen av herrgården..
Jag älskar ju somsagt historia.. tänk förr när man hade tjänstefolk som redde
och härskapet kommer hem med häst&vagn när hela bohaget står och tar emot
dem .. vilken fantasi :)
Men, tänk bakom där har de en stor egen strand.. de har en rätt oskött "allé"
de har mmm kohage (nästa bild) , hästar..




Primus blev gaaarn på kossorna, vad är det för spännande?


Jag kan minsann spela dööö :)
(oook me öppna ögon då...)

Imorse gick jag allderles lagom till regnet spöööa ner..
gissa om jag vart genomvåt lagom till jobbet.




På hemväg såg ja massa duvor som käka överallt (utanför bilden minst 50 till!)



Jag har en idé , som jag ska söka patent på !
Tell you more imöra!
fast går ju lyftteknik i morrn = inget morgoninlägg..

Magnus tycker bara jag sitter framför burken nu...
 hihi,

Byebye

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!!

Guud vilka vackra bildisar!!

2008-06-17 @ 06:43:42
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback