Nu händer de grejor..

Hellloo =)
Dagen har vart skön, härligt att vara ledig en vardag ;P
Vaknade och drog till Karlskoga med Magnus, käka på donken och tog oss ett dopp på jordkullen,
sen diskuterade vi en sak som kommer skee =)
Nu får ni vara nyfikna ett tag, allt är inte riktigt bestämt men nästan.
Kom hem och klippte ner primus rejält ;P och raka magen på en.. så nu är han riktigt somrig & korthårig.
Nu har ja städat och bytt ut täcke mot lakan för usch vad varmt jag har de om nätterna!
(bor på vindsvåning så de är inte så konstigt!) ska ta och köpa mig en fläkt.. kan ju inte sova med fönstret öppet
Wasa kör igång med sitt oljud tidigt - varje morgon.

Tänkte stuckit ner till stan, där de är öltält och dans.. men är helt slut,
Magnus slutar 21.30 så då sticker jag ner med honom istället,
nu sjunger charlotte perelli duett me någon på skansen, - himlen är oskyldigt blå..
haha hon kunde inte texten :P

Nä, om en halvtimme börjar "Tre kärlekar" på ettan, såg den när jag var liten därför ska ja se den ;P

Hoppas ni får en fortsatt härlig Nationaldag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback