När vi ändå är igång..

Just nu bloggas det mycket om utlandsresor - och jag skall inte vara sämre,
dock har jag inte någon inplanerad resa men jag drömmer!
Sen när ja ändå är igång med att ladda upp gamla bilder så är detta passande...
USA blir det, de är ingen dröm men inte heller inplanerad haha

Länder jag har vart i:

  1. Norge
  2. Danmark
  3. Tyskland
  4. Österike
  5. Slovenien
  6. Kroatien
  7. Italien
  8. Turkiet
  9. Spanien
  10. (sverige!) HAHA .. om de räknas ;P
Här kommer några härliga minnen från turkiet med farbror Christer & Stina oooo Marielle :)
(tyvärr har jag inte sparat ner alla bilder, bara några ...)

Vi börjar med en nyyvaken Hanna.....


  Marielle & Jag på hotellrummet innan utgång ....

Marielle raggade på våra norska grannar (näsan ;P)

Vår utsikt från balkongen :)
(haha balkongen - där vi hängde våra kläder på tork.. så dom flög ner (underkläder jaa!!)  till baren nedanför oss....

Hejdå hotell bilden.. usch så hemskt de va.. men oj vilka kläd-motsatser vi var varandra..
Endagstrip på solbåt, här snorklar vi (senare blev jag jagad av en bläckfisk...)
Utång - YÄÄÄ :)


Nu ska jag sova!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg hon med flätorna var :)

2008-06-24 @ 15:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback