Mixfix - Tisdag


Tröja&Tights - Topshop
Väska - Bozzini från Nelly
Solgbrillor - Christian Dior, Trendvision
Ballerina - La Redoute

Dagens önskeoutfit är rätt simpel, härlig och kan verka medelsvensson
men brillorna lyxar till det rejälv (då de kostar över 2000), men en väldigt härlig outfit :)

God Morgon!
Idag är en helt vanlig dag - hittills!
Nu väntar Magnus på mig, frukostime :)
Får mycket bättre och nyttigare frukost nuförtiden !
Ha en bra dag, kanske får en dagen outfit ikväll me :)

Puss

Kommentarer
Postat av: ...

Hejsan!

Jag har följt din blogg ett bra tag och tycker väldigt mycket om att läsa den. Du gör bra uppdateringar och skriver om saker som passar alla.

Såhär ska du fortsätta!

Och dig ska jag fortsätta läsa, för du är en av mina favori-bloggar som finns!

2008-06-24 @ 14:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback