Mina (bus) pojkar..







Ojoj vad DOM sprang av sig i skoogen, haha men primus blir som galen när han släpps fri i skogen :)
tänk vad en hund kan göra en så glad av sitt sprall !
Ok.. en liten på mig.. en sliten mig :D


De gick sådär hos vetrinären, Primus har öroninflamation som vi redan visste,
fick medecin och skall komma tillbaka om två veckor,
så skönt att det är över och det blev inte så extremt dyrt.. 450x2 .. å medecinen såklart!
Jaha, nu är jag inte så fattig som ja trodde jag skulle vara för valpen & bensinen gick ju på en del
om vi skulle hämtat den.. blir bara deppig när jag tänker på de, men de är inget att göra åt.

Tog oss en fika i kristinehamn, filipstad har fasen bättre utbud på cafeér än den stan å den är större än filipstad..
dom hade inte ens lunch.. så de fick bli donken :)

Nu är ja jätte sleten.. ska vila oss en timme innan de bär av till karlstad,
där de ska shoppas och storhandla o sen biiioo - SEX AND THE CITY!
åååh, ja älskar den .. eller ja har inte sett den.. men ja älskade serien..
men säg vilka tjejer som inte gjorde de :D
(hm, hur många killar tycker om den då ;P ja släpar ju me magnus haha)

Sen får ni veta va ja tycker ikväll!
Hämtar även upp glas-skåpet vi skulle köpt från början
sen ändrades ju de när valpen bestämdes..
ja ni förstår.

Ha en underbar fredag! De ska jag ha :D
shopppppa :D nää, blir nog magnus
som får hålla i sedlarna.. annars går de åt hel...

Puss


Kommentarer
Postat av: Ninninusens

Tusen tack!! Vilka fina bilder på dina "buspojkar".. ser riktigt härligt ut!!



Hoppas du får en fin kväll!

2008-06-27 @ 20:57:00
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Tess

Va gulligt :)



Jotack det är helt okej här! Hur är det själv?



Guuu va söt hund. Hade också en softis, saknar honom fortfarande. Min lilla ullboll =)

2008-06-27 @ 22:34:19
URL: http://tess021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback