Midsommar-dagenefter-mixfix

Eftersom det troligtvis hade blivit något likande jag hade velat klä mig i till
'gårdagen då egentligen skulle gått ut och tittat på ett band, tyckte jag detta  var en bra outfit
Men kunde inte riktigt bestämma mig om klänningen, hade jag endast haft detta
 urvalet hade det såklart blivit den vita bara för det är "sommarperiod"
men, jag hade gärna haft den rosa fast i mörk färg då jag inte tycker skorna matchar rosa..
jag är som jag var när jag var liten - rosa & rött skär sig enligt mig i vissa nyanser än idag.
Jackan valde jag ifall det skulle bli regnit och kyligt - inget härligt bland alla mygg i endast klänning!
Allt är ifrån Topshop.



Låg länge i sängen, härligt Magnus är för goo..
jag tjata hela dagen igår att vi skulle städa lägenheten imorgon (läs:idag)
och nu sa han att han kan göra det imorgon när jag är jobbet :)
men ska gå igenom något jag fasat för länge.. räkningsdax..
Ja. de är bara att göra det.

Idag blir det Pannkakor,grädde & jordgubbar - mumma!

dagens låt:
       Känn en doft av kärleken - Lejon kungen :)


                                        Hörs lite senare,
                                          puss&kram





Kommentarer
Postat av: Ida

svar: ja jag håller verkligen med dig :D



snygga kläder från topshop :)

2008-06-22 @ 15:04:58
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: emmademma

jag diggar din outfit. Glasögonen är grymma

2008-06-23 @ 10:03:08
URL: http://emmademma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback