Me likeeei :)

+
Lovely, precis vad jag behövde för att bli på bättre humör :)
Magnus och jag åkte ut till F:stads tidnings-bad.. hm lät konstigt.. ja, och där satt vi
i solnedgången och bara tog det lugnt och lyssnade.. och busa med primus såklart ;P

Sen kom vi hem och hoppa i badet tillsammans, med levande ljus..
myysigt :) skrubbad på ryggen blev jag också !

Sista dagen på jobbet imorgon (tagit ledigt fredag då vi åker neråt i landet)
Och kan tänka mig att ni också är förväntansfulla för massa busbilder med valpen, eller vad säger ni?
nu är jag trött!


Magnus sover nog redan, ska försöka krypa ner så jag inte väcker honom..
men jag är nog rätt körd, han vaknar bara jag rör mig haha :P

Tack igen Erika!
Räddare i nöden - (ordagrant)


haha kunde inte låta bli..
vi hade åtminstånde lite mer plats iaf.. men bara lite!

nattinatt,
& puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback