Lösenord.

Hej mina vänner och ovänner.
har hänt en sak som gjort mig väldigt upprörd,
en kille som jag umgicks mycket med förr - Marcus Persson
har lagt upp en kränkande bild på mig inne på Bilddagboken&Lunarstorm.
Jag varnade honom på msn men som svar hånade han mig.
Därför polisanmälde jag honom.

Nu vet ni hur det ligger till.
och jag känner, att jag vill veta vilka som läser här,
för sånna typer som honom vill jag inte ha här.
så, såklart får ni lösenordet,
släng iväg ett mail till: [email protected]
och meddela om att ni vill ha det.

det var allt för nuläget.
puss

Kommentarer
Postat av: jimmy

hej hanna vill gärna ha lösen så jag kan fortsätta o läsa dina inlägg ha det underbart jag har även bilddagboken om du vill kolla jag heter cashen där ha det jätte bra kram jimmy i trollhättan

2008-06-08 @ 23:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback