Jimmy Jansson!


Toodelooou!
En lite speciell bild, tagen i lördags då vi stack ut
men anledninngen att ja la ut denna är inte för egots skull,
utan för man ser min bränna ;P
Nu har den visseligen lagt sig :)


Imorse såg de ut såhär på min lilla morgoncigg-plats haha ;P
alla har vi våra rutiner =)


Och marken såg ut såhär ;P nä, men när den var liten på mobilen såg de ut som ett hjärta,
syns inte lika tydligt här..


Sen har vi åkt mkt bil , flera timmar.
tanken var att vi skulle bada direkt efter jobbet (15.30) men..
vi hitta ingen badplats som var obemannad!
Så.. vi tänkte - vi drar till Hagfors, dels för å bada men mest för att se
om vi såg JIMMY JANSSON! ..


Naaw, primus älskar glass  ;P


Här var en av de ödevägar vi åkte på för att finna hemliga smultronställe som man kunde doppa sig på...
tog den mest för de såg så mysigt ut.. på nåt sätt!



Me lööööve!

Hur söta får man va?


Sommar,sommar sommar...

När vi kommit fram till hagfors fråga vi en dam om vart han bodde,
hon förklarade så snällt.. faktist bodde han runt hörnet..
När vi väl kom fram såg vi bilen stå utanför, han bodde i ett typiskt kändishus
asså inte så väääldigt modernt, men perfekt för att slippa folk som titta in..
var för uppe i varv för att komma ihåg att ta foto, de får bli en annan gång!
Lixom Jimmy är som Elvis är för alla elvis fan, om ni förstår?
Han har vart min favvo sedan många år tebax..
Så sen satt vi där utanför i bilen ett bra tag.. men sen såå... ja vågade inte gå in och knacka!
Grejen är den att de är hans privat liv som ja intränger på.. sånt gör man inte.
respekt.
Men vi gick runt skogen och titta på andra sidan huset ..
Men var nära att knacka på, men även om ja ville av hela mitt hjärta träffa honom igen
så gör man inte så.
Bättre blev de inte när jag frågade hans granne om han bodde där
hans svar var - NEJ..
Självklart fatta vi att Jimmy&Sandra sagt ifrån att dom ska svara så bara för att dom inte vill ha massa folk dit..
för annars hade inte damen förklarat.. hon förstod det antagligen som vi var bekanta..
Menmen, nu har jag iaf sett vart han bor  :D

Nu är jag väldigt trött..
Ännu en lång dag!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback