Im soo sexy - i know ;P


Well, thats hot!



Har spenderat tid i soffan med massa goooodingar ^^
Nu pratar jag med syrran i telefonen.. vi hittade denna grejen ovanför haha :)


Lite mer glam, eller vad tycker ni?



Majsan och jag ska göra en egen tidning, haha
nåt liknande denna ovanför kanske ? thihi..


Nu kommer några av kvällens bilder (Primus - alltid i centrum!)



Geee mig tassen då för sjutttsingen!
Jag är faktist en jätte snäll hund, som ser att du haaar godis i handen.. kan inte jag få lite, snälla?




Hiiiit me näääven!


Magnus är glaaa :)


Ööööh, goodmorgon, vaaa?


Man kan ha riktigt kul med mobilen - om man bara vill!


Nääni,
nu är det godnatt och tack för mig!
Hörs i möööraan?
YEaH

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka bra bilder! Nu har ni verkligen fått ner klippt honom ! Roligt att de syns så fint och att han glänser så fint ! Mmamma

2008-06-23 @ 22:58:05
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback