I helgen..

Och det härliga vädret tog jag en massa bilder:



Igår var vi i Stenrö och bada & sola, å lekte med Primus =) Boy, vad han njöt!



Ja, en liten eego bild.. haha



Jag vill bada.. men vågar inte hoppa i.. men jag vill! -
Primus


Dehär är livet!



Sommar!

fiin =)

Vad säger denna bilden er?



Ja tycker om fötter !

och strålarna som speglar sig i vattnet..


Årets sommarbild!


me love utsikts!


hihi..


Its hot!

Naw :)




Jag är en så fin pojk!


och ja njuter av solen!


Här har inte brännan utvecklat sig som på kvällen.. röd kräfta - yes.

När vi vart å bada vi kobroa med Heidi&Arnold träffa vi på en familj!



Här kommer några sommarbilder som är uppsnappade från dagarna..







Big smile! :D







Jag sa ju - jag vågar inte hoppa i!

Nu är ja stolt som snott mattes plast!

Min lilla älskling!


Igår hade vi kul =) jag var inte riktigt som jag skulle, inte nån partyprinsessa precis..
men de blev ok, Trevligt att de finns något annat än hotellet här i stan..
Och Pernilla - she is really wild and crazy..
hon övertalade mig att gå fram till en vakt och säga frasen " får jag se på din batong"
och dra med armen så ja.. typ som man gör när man vill att en lastbil ska tuta.. om ni förstår?
Haha, pernilla såg på.. och sa att vakten blev generad som fasen hihi.. själv försökte ja koncentrera mig på
att stå upp pga. skrattanfall..

ja , många galna saker har man gjort - och fler ska de bli.
musiken var väl inte den bästa... hade högre förväntningar.. det dög.
Helgen i sig får MVG++ ;P
Nu ska ja stänga av denna burk.. blir inget skåne i veckan, ekonomin funka inte.
jädrigt tråkgit.. men måste priotera räkningar före nöje.
Det suger, men sånt är livet.
EN tråkig sak till är att Viktor 99% flyttar till Irland i månadens slut, så ja missa chansen
att säga adjö .. och han ska inte ens ha telefon där.. och ja har inte MSN.. eller är iag inte speciellt aktiv.
menmen, trist de med men kul för honom!

Hur har er helg vart i hettan?

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Helena.K.

Vilka härliga bilder!Min helg har varit en jobbar helg,trist att gå in när "alla" andra är och solar ,badar o äter glas!Men nu är vi snart lite lediga o ska ut o segla,ska bli jätte skönt!Må så gott!! Kram,kram

2008-06-02 @ 07:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback