"I curse the day you were born"

Var den härligaste repliken i hela filmen
alltså "Sex and the city" haha, fast vääldigt många skratt..
Jag rekomenderar den starkt - då jag själv är ett stort faan av serien.



De var en tävling på "Mix megapol" där man skull säga vem man var mest lik
av Carrie, Miranda, Charlotte eller Samatha..
Jag får nog säga att jag är en blandning av Carrie & Samantha
Då jag älskar allt som har med carries kläder att göra
men även att skriva..
Samantha är nog lika frispråkig som jag , vid vissa tillfällen!

så jag hade nog inte vunnit den tävlingen, då ja är en blandras :)



Stressade som fasen i Karlstad, kom iväg rätt sent och skulle ju
shoppa en klänning (som vart planerad länge..)
men magnus skulle till biltema...
så de drog ut på tiden, men ja hitta tyvärr inte den klänningen jag ville ha
så köpte en annan fin för samma pris :p
kommer upp en bild imorgon :)



Sen när bio:n var slut spööregna det, och vi blev nerdränkta till max
medans vi rusade genom hela stan till bilen..
Därefter bar det av att hämta ett helt nytt nästan glas-skåp
sen hem och montera upp...
Även den kan ja lägga upp i morgon.. ska bara inredas lite :)

Nu är ja jätte trött.. magnus jobbar kort pass på morgonen i morgon..
haha då får ja sängen själv på min lediga daaa ;P
(de är lite trångt med 1.20 säng varje natt för två pers...)

Nu ska jag sova, hooppas er dag blev lika lyckad som min..
fast iofs den kunde blivit bättre med valpen.. =/

Nattinaatt , /Hanna

Kommentarer
Postat av: Ninninusens

ahaa va mys. Jag har inte sett den filmen ännu, får väl ta o göra det snart. Alla säger ju att den ska vara "så bra" :)

2008-06-28 @ 08:04:11
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Tess

Mm, det är en underbar ras och jag blir så sugen på att skaffa en varje gång jag ser någon. Va skoj, jag har också sett den. I curse the day you were born. Hon är ju bara för söt =P

2008-06-28 @ 09:13:06
URL: http://tess021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback