Hilarie Burtons frisyr ?!



Vilken är er favorit?
  1. Lockigt mörktblont? (första perioden)
  2. Kortklippt rakt 
  3. Glammigt lockigt blont?
Jag säger vilken som är min favorit när ni gett era svar :)



Tittade runt på internet och fann denna vackra bild

Under perioden då Brook&Luke strulade fram och tillbaka
hade Peyt en romans med Jake, som dessvärre blev jagad ständigt
av sitt ex, som efter förlossningen av deras dotter Jenny givit Jake
allt ansvar och stuckit, men efter en tid velat ha tillbaka sin lilla familj,
Men då har redan Jake förälskat sig i Peyton..
De är inte lätt att förklara! ni måste se det själva :)

I dagsläget vill jag ju att det skall vara Peyton & Lucas,
men Jake&Peyt hade en fin tid, därav gillar jag denna bild.

Nu
godis,
film
&
mys!



                                  Puss&kram



Kommentarer
Postat av: Maja

Lockigt mörkblont helt klart för min del ;)

2008-06-21 @ 22:59:47
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se/
Postat av: anna

Lockigt mörktblont är min favorit!

2008-06-22 @ 14:45:03
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback