Det blev ingen valp :(

Igår blev jag arg.
och gick ut mitt i natten, för vi fick inte tillräckligt med pengar
att köpa valpen.
och det får jag veta i sista minut - Hanna gillar inte information i sista minuten.
Kom hem sent och gick och la mig, Magnus slockna på soffan..
Sen tjafsa vi lite i morse och jag var så jävla besviken på
att vi inte få vår lilla valp.

Nu glömmer vi detta och går vidare,
får bli en valp en annan gång.
Istället ska vi till karlstad tillsammans på helkväll
bio och restaurang hade vi tänkt.

Men nu ska vi till kristinehamn till vetrinären och
fixa primus öra.

Vi hörs senare mina vänner!
kram

Kommentarer
Postat av: Ninninusens

halkar in Vilken fin blogg du har! Här kommer ja absolut kika in igen!



Allt bra annarS? :)



Ha en toppendag! /Lina

2008-06-27 @ 11:13:57
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback