De blidde sent..

Yeah, kikar in här.. hade jag inte haft mina jobb
hade ni haft heltidsläsande tror jag =)

Tur för er :p
Magnus säger att jag sitter vid bloggen allderles för mycket
men då svarar jag - jag sitter inte inloggad hela tiden,
dock läser jag bloggar, dikter, senaste skvallret med modebilder
Yeah, allt som rööör bloggen, inte för ja uppdaterat jätte mycker om
kläder.. men ska ju börja lite smått mer med det nu :)

Men jag förstår magnus..
Själv stör jag mig på att han vaknar tidigare
än mig å då sitter han.. fast, de är inte nåt problem.
förutom att han lämnar sängen vill säga xD

Nu har jag tatt ett bad med värmeljus och bara tagit det lugnt,
Men dax att försöka sova,
nana ni med! Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

ha en bra dag :)

2008-06-22 @ 10:32:31
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Linda

Nice blogg (;

2008-06-22 @ 14:08:23
URL: http://mobarjjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback