Bloggtorka..

Ja, jag läser många bloggar och många av dem har rejäl bloggtorka.
Riktigt tråkigt för dem (bla. mig) som läser flera ggr om dagen och är van vid uppdateringar.


Nu är jag så uppspelt.. kommer inte tala om när
men det ser ut att bli av :)
Händer mkt skoj just nu på hemmafronten ;)

Vaknade av att hyresvärden väckte oss, ringde honom igår kväll
för att höra om vi har åskledare.. är ju riktigt åskrädd..
Men de visste han inte, något annat han fick veta är att
Magnus svara och han svarade att hyris kommit till "Hanna&Magnus",
men jag har väl ingen anledning att ringa hyresvärden och säga att en
har flyttat in/jag är sambo ? vet ni?

Nu ska vi krypa ner en stund till, så gött :)

                                           Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback