Blev inget Arn..

Fasen, dvd:n på datorn strejkar.
så de blir att lägga sig, kanske lånar en dvd i morgon för nu
är jag besviken, har sett fram emot att se den igen juu!
Fick även med en film "Spider webb" tror jag den heter, skall
vara lik Harry Potter typ, han rekomenderade den!

Nu blir det sängen, imorgon är min enda lediga dag - då skall det njutas!
Jobbar söndag morgon.. men ändå jobb, eller intro fortfarande ;P.
Magnus har dratt på sig jobb.. så de blir sitta själv,
men då vet jag vad jag ska göra - Andra avenyn på svt.se..

Förresten, känns bättre nu
har pratat med far tidigare idag,
saknar honom så, men det var okej
med honom eller det går framåt!
Kände mig lugn inom mig efter att fått en liten
pratstund med honom, tror han kände detsamma.

Somsagt, sova var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback