Blandade känslor.

Hellooooo!
Idag har vart en blandkänslodag... haha , inte dåligt inte bra.
Låg lite längre i sängen i morse, mys =)
gött , sen blev de jobb som vanligt, kändes underbart och jag flög på moln kände mig helt totalt lycklig..
sen tänkte jag på pappa, jag saknar honom så mycket! Brukar prata med honom rätt ofta i telefon..
så, började de regna, då gick dagen bara neråt.
Igår när ja sluta på hemtjänsten tänke jag köpa mig en pizza orkade lixom inte ställa mig att laga mat efter en sån dag..
men hade glömt plånboken ;P Men magnus var ju så snäll att han lagade mat.
Sen idag efter jobbet cykla jag till fiskaffären här istan för att köpa en sil till firrarna..
YEAH! då hade ja glömt plånboken igen..
Lite o-orginserad nu när man är sambo hihi,
Nu ska ja vila lite..

Vad har ni för planer för dagen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback