Arn


Åh, en så jädrans bra film!
Hade inga höga förväntningar på den när jag såg den på bio sist men
den visade sig bli en favorit.. Älskar som jag tidigare nämt historia och allt som är runt om.
Nu står Magnus i hallen och tjatar på mig vi ska åka hem till hans kompis och hämta Arn =)
Så de blir myskväll och ta det lugnt,
Har lite planer på att skaffa en liten snart också..





Haha, ni förstår om ett tag..
coolt dedär med makeupen eller vad säger ni?
Hur man kan få fram så de ser så äkta ut.. de är stil!
hihi,



Dagen har vart rätt stressig, somna sent igår efter att pysslat med musik,
upp o tänkte visst, de är jobb som vanligt..
grejen är att folk vill ha fika på skolavslutsdagen..
så vi hade laddat upp och det var rätt mkt folk om jag säger så,
så ja hade lite att göra...

Sen bar de hem å softa lite, vaknade ur en mardröm som var helt sjuk..
hade ont i brösten (!) för det var en del av drömmen, somsagt helt sjuk.
Men oj, vad ensam ja kände mig då så magnus kom och mös och gjorde att ja släppte mardrömmen..
tycker inte om mardrömmar, vart en del senaste alltså!

Ja, nu får vi sticka och köpa lite gotte till ikväll å några filmer,
men fasen vad jag längtar till Sex and the city den 27 i k-stad =)
Har även införskaffat ett nytt glas-skåp jag önskat mig länge
och ett svart vackert datorbord.. allt för 700 spänn och ja betalar ju bara halva =)
Fynd eller vad ? ;P

Nä, nu tjater han..
Vad har ni för planer ikväll?

                             puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback