Anton& Affe ,

Gud, de är många år nu dom hängt med.
Alltså jag har alltid haft en kärlek till Anton..
hans röst stämmer in så väl på musiken,
och texten är ju det som jag smälter mest för!
Dom lyckas alltid få mig på bättre humör :)


(en något full & glad Hanna 2005:talet ! Haha) fint med rastaflätorna :) I miss!

Just nu lyssnar jag på "Anton&Affe feat. Friiida - Hur ska jag få dig att förstå"
Man är fast i den melodin ett tag efter sen..

Nu har vi lagat till potatisgratäng & piråger :) Simpelt men gött !



Håller på å spara ut mitt hår till långt igen, (dum som jag var klippte jag av mitt
hår för att följa "page" modet i vintras...
.)
Sen, när jag tröttnat på de , ska jag permanenta det igen tror jag,
trivdes som fan i det.. lite komplicerat att sköta om det, men jag diggade dä :)


Jag&Carro på min 18års dag :) ser ni mitt fina bruna lockiga hår?
de är faktist dagen efter jag permanentade det.. vad tycker ni?


Nu - Äta.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du va söt i de! Ingen dum idé faktiskt. men du är fin i kort hår också! Mamma

2008-06-23 @ 22:52:12
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback