Äntligen!

Nu är jag redo att börja jobba själv på hemtjänsten,
sista intro dagen idag och fick även deligeringen.
Gött!

Men ack, vad sliten jag känner mig.
Sista två timmarna (jobba 11.30-15.30 på caféet, 15.30-21.30 på hemtjänst)
mådde jag illa. Och egentligen var jag inte på intro för jag jobbade, inte såg på
som meningen egentligen är.

Caféet veckan ut, ledig (förhoppningsvis) resten
sen hemtjänst lördagkväll..
är redan uppe i heltid nästan igen.

Usch, går inget vidare i matchen, tur jag jobbat så ja inte slösat
tiden på att se en match vi förlorar (utan tjänat pengar istället!! hihi).

Nu blir de fortsätta se lite Sex & the city.
blir mer blogging i morgon.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback