Ännu mer från förr..

Om livet kunde vart en saga och jag hade fått
leva lyckligt från den tiden då jag var som lyckligast?!


                                           Emelies söötnos Tindra när hon var riktigt liten!

The past wasn´t mean to be,
Please dont call me anymore, it´s not worth it.
Those three words we said wasnt true,
becourse we havn´t come out of this togheter. Damn girl! Go trough this shit again? But, I never wanted to hurt you,
atleast now you hurt med to.
I said i never love a man again, well maby im right.
But if i do, you´ll allways have a place in my heart.
you are the man i used to love,

But whatta fuck you dont even care!

Forget us, Forget everyting, were done.
The smile you once never had before i came along,
Do you remember?
And our firsk kiss, i bet you dont remember.
Becourse you have totally moved on, but i remember…

I just called to say I love you…

Hanna Ellenor Johansson 2007

 

Denna låg på min ännu äldre än den gamla bloggen, hänger ni med?
Jag har precis sett klart filmen, riktigt bra! men.. lite för mkt av ettan..

Även sett gamla avsnitt av One Tree Hill <3

Ännu ett urklipp ur den gamla gamla gamla bloggen:

"Tänk dig en sån stund du ligger
och lyssnar på en låt och allt känns perfekt.
Den har jag nu. Inte för att allt är perfekt inte, men bara stunden.
"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback