Ankor & kissar ^^

Heej , haha lite sent men bättre sent än aldrig ! ;P
Här har ni gårdagens outfit! Som jag själv älskade...
Satt inte taaajt, och byxorna köpte jag i förrgår
har inga bralls som sitter som "sommarbyxor" så de passa perfekt..
å så fick ja låna Magnus skjorta :)
Makeupen är inte den bästa, men var nyvaken och påväg till jobbet
- vem bryr sig då ! ;P


Joo för sjutsingen.. dagen har gått fort
och jag stack till bolaget och köpte ett gott dessert-vin
ett vanligt vitt (tror jag, flaskan är en lila katt!)
suupercool.
Magnus älskar "corona" öl, så köpte två till honom så
han oxå har något till midsommar.. men nu när ja tänker
efter.. om han ska dricka dem.. vem kör då? hm.
Smart Hanna .. hihi


Kanske parkhallen på lördagen, DIEZEL skulle spela
(som Magnus mors sambo spelar i)
Får la se, efter arbetandet den dagen.

Fick en heeel del jobb idag på hemtjänsten,
kan ju säga som såhär att jag jobbar ungefär VARJE dag
hela sommaren ut. Vardagarna blir ju cafeét och även kvällarna hemtjänsten
sen har ja tyyyp varje helg hemtjänst och då delade turer..
Men, vill man ha kul som de blir i höst
så får man slita.. sen får jag lön för mödan.

Någon som är intresserad av att dra till Arvika festivalen?
Har fixat biljett om ja vill ha, för några hundra billigare..
haha, men har ingen å åka med.. har ju inte ledigt ens..

Nä nog med tankar och funderingar, nu är jag hungrig!
och det var Ankorna jag stötte på katterna..
jäädrar va de är tama.. Hade handlat musli och då fick dom smaka lite..





Jag skojar inte , de kunde käkat ur handen på mig..
men ja tyckte inte de var hygieniskt.
och dom hade väl käkat upp handen på mig då med...


Fem minuter senare träffade ja på denna gooobiten..



Naaw, idag är en djurdag med andra ord!



En fråga till er:
Vad är detta för växter?


Nu ska ja umgås me påååkke, sen en skvallertidning ja köpte :)
Mumma, ibland får man allt unna sig skvaller.. men de mesta är ju påhitt..
Ha de bra, kraaaam

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Tjejen!

Kul att du fått så mycket jobb1 Se till så du får lite ledigt oxå, det förtjänar du! Massor av kramar från mig

2008-06-19 @ 19:16:20
Postat av: anna

hello! kolla in min tävling på min blogg där du kan vinna en super fin topp :) tävlingen avslutas på söndag så ännu har du chansen att vinna!

2008-06-19 @ 21:53:54
URL: http://annahadarzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback