Vardagens största behov!



+




=

xD

en glad Hanna med andra ord :)
Sitter på jobbet, ÅÄÖ funkar tydligen.. knepig dator!
Mmmmm.. smuttar på min Macchiato och spanar runt ;P
Wiiie idag är jag på topp!
Ni får säga vad ni vill om att jag röker.. för det gör jag,
och viljan är det ända som kan få en rökare å sluta.. och den viljan verkar inte finnas hos mig.
eller nåt :p

Ös på jobbet hela dagen... turistperioder vet ni!
Ah, hade ju skrvit en dikt häromdagen.. som jag la in på mobilen..
som jag föörlagt någonstans på våra 35 kvm... hm... klanthanna*

Nu när datorn inte funkar, och Magnus inte har jobb
(vikarie) så verkar tv:n blivit hans bäste vän.. haha :P
Nikelodion..(eller hur de stavas!)
Men ärligt, va blir det av svenska sommaren?
solen skiner på dagen.. när jag jobbar..
sen när man cyklar hem - ja då är det spöregn... hm.
Nej, hemåt blir det nu!

ha´re najs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback