Stress!

Hellu bloggen!
saknar ni mig...
Sitter ater igen pa jobbet,
klant som jag vart har jag antagligen missat en rakning
(Utan att fatt paminelse av telia)
i flytten till filipstad, sa dom drog intenet..
och vi har de ratt korigt ekonomiskt denna manaden
att vi far ta det den 25e..

Fast! Magnus har salt sin lagenhet, han far 15 tusen
fast detta gar ju till andra saker i prioriteringen..
bla. ska vi betala av allt sa vi kan spara
till Magnus fyller 26 i host da vi bada vill aka pa en solsemester,
och ladda batterierna.

Idag kom min chef och klaid och sa att i morgon,
da har jag varit provanstald i ett halvar och gar over till
timanstalld istallet, vilket kanns skont
nar dom aven sa att jag ar GARANTERAD halvtid
och mer dartill i host nar klaids rastaurang oppnar och
det ar jag , asa o Margit som fortsatter i cafeet..
sen la de aven till att dom ar valdigt nojda med mig
och att jag skoter mig jatte bra ! (synd att ja inte kan gora smileys har!!!)

Nu ska jag ut i stan och traffa en kompis som ja taffat pa en fest
for ett tag sen, sen stotte vi pa varandra i parken och bestamde att vi
skulle halla kontakten ! Och han kan prata flytande franska sa han ska ge mig
nagra lektioner hehe.

Well, mer i morgon.
Just de, helgen med alsklingen har vart harlig
blev att stanna hemma och bara softa..
ja ni vet..

byebye! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback