Shize!

Hej !
Lanar datorn pa jobbet som som vanligt inte har aao..
Jo, det e sahar att internet har lagt av hemma
och jag har ingen tillgang till internet forrutom pa jobbet
sa de kommer bli dalig uppdatering !
Narmast pa mandag kommer jag skriva.

Blir antagligen Nykroppa fredag till lordag
sen hemma resten, inget speciellt hander val.
Allt ar ok med mig, hander valdigt mkt
och kanns som allt gar nerfor just nu,
en privat sak, och min hund har tydligen nagon
speciell oroninflamation dar inte medecinen hjalpte
sa han fick sovas idag hos vettis..
min lille poojke!
Ja, och man ska inte tala om vilka kostnader detta kommer bli...
over sjalvrisken iallafall.. sant ar livet!
Bara min alskling blir frisk igen!!

Well, hope you all have a nice weekend,
Im going to rest, becourse of my private thing
some of you know it, I had problems with if before
ooh it was fun to write in english, maby i should do that every time..

Baybay darls!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Hanna! Tack så mycket för den fina presenten ! Lars Winnerbäck, Miss Li och Maija H va så bra!!! Vi hade en helkväll verkligen Gbg på Slottskogsvallen! Ni är så underbara mina fina barn... Hoppas lilla gubben kryar på sig nu.. Vov Vov hälsar och till Primus.

2008-07-12 @ 01:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback