Otursdag till 110 %..

Eller som Klaid säger - Mer än så!

Dagen har gått käpprätt åt helvete och man kan bara säga som jag sa
till Klaid när vi påpekade detta -
Jag - De är bara å le å skratta..
Klaid - Åt vadå?
Jag - Åt detta Häääärliga livet :)
Klaid - Tyst, du gör mig bara ännu mer förbannad...

hihi,
Elen har gått, kunderna krånglar, disken hinns inte med, jag har tappat två portsioner mat på goolvet..
jo, men man ska tänka posetivt, eller hur?

Nu om en stund kommer mamsen och hälsar på, ska bli trevligt..
vi tar å åker någonstans och doppar oss :)
Och när ja kommer hem står maten i ugnen, de har Gamle Långkvist lovat!
(förklarar ordvalet en annan dag ;P)

Men först en sak som jag ska göra, som inte nämns här.
hoppas ni får en fortsatt skön dag,
kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback