Och så var den här..

Den nya veckan, som började dåligt.
Låg klarvaken och illamående till 5 inatt..
Sysslade även med mina dikter, (har en bok som ja kladdar i och skriver ner alla tankar m.m)
så har några nya ..
Tror illamåendet berodde på ett visst marknads-godis.. råkade kanske äta några för många? :P
Det är ju Fillebjurveckan här i Filipstad, vilket innebär aktiviteter nere i stan hela veckan runt..
imorgon tex. tror jag det var vis-stund i Nils Ferlins anda, det ska jag iallafall gå på tänkte jag..
sen var det dans en kväll.. de är jag riktigt sugen på! men Magnus kan ju inte dansa (än!)
så.. får la se hur det blir med det.

Caféet ligger ju precis bredvid där alla aktiviteter hålls, så vi har ökat med kunder denna veckan..
Skönt.. tider fördrivs ännu bättre på jobb.. fast de gör den ju alltid, för jag trivs vääldans bra här :D

Magnus kommer hem ikväll i stället , Yipppeey :D
får han se hur snyggt jag renoverade i lördags-natt..
haha, som ja nämt innan - jag städar om nätterna :)
stackars grannen under .. bli väckt kl 01 på natten av att ja flyttar möbler.. haha :)
Nä, de är rätt lungt.. var rätt tyst av mig och hon brukar inte säga något
när ja dratt med folk hem nångång vid 03 och dratt igång musik..
bara de inte händer för ofta så ;)
Alla har rätt till lite oljud, eller vad säger ni?

Nu ska jag hemåt!
Om en vecka typ förhoppningsvis fixas de med internet hemma :)
Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback