Nattuggla..

Tjoosan sverige!
Här sitter jag, i mörkret..
dum nog gick jag och skulle "vila ögonen" vid 20 tiden..
vaknade upp vid 01 och kunde inte somna om, & mår illa.
Trodde jag inte var såå trött, men jobbet gick soppas fort
att jag antagligen blev trött av alla intryck ;P

Jaha, vad ska man hitta på för skojj nu då?

har ju städat hela lägenheten häromdagen
så det kan man ju inte göra..
Det bästa jag vet på natten - att städa!
sen lägger man sig.. och vaknar upp till ett nystädat hem :)

Orkar inte ligga och stirra i taket.. heller.
Nej nu vet jag!
Har ju 2 sesånger med One Tree Hill som ligger och dammar
(har ju såklart redan sett allt, men de tåls att se tusentals gånget rill , min lilla Chaaadie !!)

Well.. sov gott ni som kan! (och gör antagligen ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback