Natten!

Heey mina vänner!
Nu är jag precis hemkommen ifrån jobbet
ännu en skön dag, lite seg i huvudet men så går de när
man är vaken om natten ;p

Inatt vid tolv gick jag och Magnus ut på promenad
i en ån halv timme.. häärligt!
Bästa dygnet å promenera, då möter man ju inte på andra promenanter :)

Satt på en sten och såg ut över vattnet, (det va ljust ute.. lite skymningsaktigt)
och ljuset reflekterades i vattnet och man såg hela filipstads nattliv.. (inte för de finns nåt men ändå)
och dimman låg på vattnet, hade tyvärr inte mobilen med så ja kunde fota..
men tror faktist de inte blivit så lyckat foto.. till sån nattebild behövs nog rejäla saker!
funderar på att skaffa mig en riktigt bra kamera.. (har aldrig ägt en egen! förutom mobilkamera)
men.. dom är svinigt dyra jämfört med min ekonomi... haha kan ju önska mig ;)

Emelie fråga mig om jag haft piercingar..har ju kvar min i näsan och öronen ^^
jepp, i naveln, ögonbrynet, läppen..

Nu ska jag leta hus :)
kramis


Kommentarer
Postat av: Anonym

va leta hus?????

2008-07-09 @ 16:23:25
URL: http://mittlivmittbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback