När jag käkar - tigger min hund

När jag käkar - så tigger min hund
Om jag skulle ta en piercing - gör aldrig om det igen, har haft på dom flesta ställen, endast sparat näsan
Idag så är det - tisdag
Imorn så ska jag och - min mage till doktorn
Min pappa är - så mycket mer än min pappa
Om mamma skulle dö - skulle jag aldrig le igen
Jag tycker inte att - livet är rättvist
Så fort jag vaknar så - försöker jag somna om igen
Det pinsammaste som hänt är - när jag tappade svindyra nya dessert glas 15 min innan lunch i marken..
När jag dör - så ska jag ha levt livet först, så jag finner ro och är lycklig
Det bästa med läsk är - (cola for me) är koffinet :)
Jag älskar sommarlovet för att - det finns så många minnen från barndomen, (nuförtiden existerar inte sommarlov)
Disney är - drömmar och minnen
Sex före äktenskapet är - det bästa som finns!
Jag tycker att godis - är o-utvecklat, (jag äter bara choklad&persikor)
Jag tycker att homofober - är barnsliga, vi lever i nu:et
Mitt täcke är så himla - härligt (dun)
Om 6 månader - är jag stor
Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta - Emma (var bestämt innan jag kom ut)

Jag saknar HAVET, en sommar utan hav.. är ingen sommar.







(bilderna är tagna av min familj, i grebbestad)




Kommentarer
Postat av: Anonym

du har väl bara haft piercing i näsan om inte jag mins fel lr?

2008-07-09 @ 06:28:07
URL: http://mittlivmittbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback