Några gobitar..

Eftersom vi åker så innebär det dålig uppdatering,
så får ju slänga in något kul.. som jag tycker iallafall :)
Nämligen tittat igenom ännu fler gamla bilder från förr..
Och eftersom de är fredag så får de bli fredagsgodis :D haha


En bild på mig som togs på "Bildlektionen"
för sisådär 4 år sedan..
Man ser på mitt ansiktsuttryck att jag är ledsen,
för det var en ledsen tid, då ja precis innan fått veta att min kompis
gått bort.. sorgarbete?!



Här har ni mig (15 år) och min lillasyster (10 år)
Hm, vilken fin blick jag fick in ;P



Denna bilden har jag inte sett på år och dar, fann den när
 jag gick igenom alla bilder alla tyckte jag liknade ashley simpson , vad tycker ni?


En av dom lyckligaste och roligaste kvällarna i mitt liv..
Skumdico på Ekebo!
fr.v: Benny, kusin-Marielle & Jag.. viktor syns med mössa i bakgrunden..
ja de säger ju sig självt att de blev en lyckad kväll :)

Jag & Marielle, pooosar :)
Ja tror vi precis hade testat platt-tången för första gången :D

Nu är det frittfram o kommentera bilderna m.m
så de är fullt upp när jag loggar in nästa gång, don´t you think?
Trevlig helg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback