Klippning och massa annat

Hey!
Äntligen nu idag eller i morgon ska internet starta hemma enligt våra beräkningar..
sen får man se hur det blir med den saken.

Igår var det mycket, därför bloggade jag inte..
Jobb var rätt mkt stress sen kom jag inte härifrån förrän 15.40 och jag skulle hinna
springa och hämta min cykel (som är som ny när den fått sig en härlig upputsning!)
åååh de är härligt att känna att de är lätt att ta sig fram nu :)
Och sen skulle ja till frissan som låg ännu längre bort ..
ja, så klippte jag mig och åkte hem där det just nu känns som vi inte har någon ordning alls,
Jag har bara ledigt en dag i veckan, då småplockar jag och dammar men sen hinner ja inte mer
för då har jag även tvätt och primus hårvård å allt som hör till busfröt... ja.. allt som ska göras! och när jag har ledigt så jobbar självklart magnus....
Men inte denna helgen, äntligen! Vi är båda lediga.. får se vad för kul vi ska hitta på ..
haha så försvinner säkerligen det härliga vädret lagom till helgen, eller vad säger ni?

Oj, vad jag klagar... men take it our leave it..
Blir väl så när man inte kan lägga in alla fina bilder jag tagit
utan vartenda inlägg är av text..

Nu ska jag bege mig hem och få mat i magen,
håller på att få stabil kost och har inte käkat något från cafeét
eller någon latte denna veckan ,
och vet ni, att denna värme och stress bölja hade nog jag aldrig klarat
om jag levt som förr - dvs. nattmänniska och party.
då hade ja nog haft väldigt ont i huvudet m.m men dedär slipper jag
är man vuxen eller är man vuxen??? hahah
Vad tycker du Erika?

Kommentarer
Postat av: Erika

He he, i mina ögon är du alltid en "liten tjej"...

Du är bäst!!

Kramar Erika



ps: det skall bli fint väder fredag och lördag!

2008-07-30 @ 16:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback