kikar in..

och säger god dag :)
Hade gärna skrivit mer men
har jobbat 4,5 timmar extra idag,
min kusin Jasmine & lillasyster Maja
sitter uppe i cafeét och väntar.

Gårdagen var härlig då magnus jobbat
sen typ i torsdags eller nåt,
så jag överraska honom med att
åka ut till nykroppa,

Han jobbade till 21 så jag drog upp till
syrran för att hälsa på deras kissemiss
unge som de hämtat igår,
vääldigt söt.. och väldigt busig!
(kort kommer när internet kört igång)

Sen kom älsklingen upp och vi kika på "se upp för dårarna"
sen gick vi hem och umgicks..
Sen bar de av hem imorse med farmor,majsan & jassan
och iväg och jobba..
Så har min helg sett ut, hur har er vart?
Imorgon är det måndag och ny vecka,
fast min har inprincip inte ens slutat.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback