Kändis-liv,


Kom aldrig så lååångt som till One Tree Hill,
det fick bli Youtube istället!

Som jag nämde häromveckan har jag börjat läsa
Pernilla Wahlgrens blogg,
tycker det är dålig uppdatering hittills,
men verkligen läsvärt det hon skriver.
Har alltid haft bilden av henne
att hon ska stå i centrum,
och typ föddes med sliversked.
Men, hon har ändå kämpat en hel del
och har byggt upp sin egen familj/liv
på sidan av kändisskapet,
Och jag fann att Benjamin faktist är en entertainer

medans Bianca inte riktigt föll mig i smaken
förrän jag fick se detta klipp:


Jag tycker bloggande är väldans bra för kändisar..
då får man lov att skapa sig en egen bild av människorna.
Och hur deras tankar snurrar runt dagligen bland all stress.

En låt, som vart min favorit i mååånga år
är Gyllene Tider - Billy:


Nu ska jag krypa ner till Magnus, klockan är rätt mycket..
hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback