Jag är vuxen nu.

En sak som jag diskuterat med många
är att folk gärna vill tala om för mig vad jag skall göra,
fortfarande.

Idag var jag hos en viss person och disskuterade en viss
sak som ligger i mina tankar dagligen.

Och jag har disskuterat detta med många nära&kära
inte så dom förstått vad jag är ute efter
men så jag fått höra deras åsikter.

Och idag, sa denna kvinna till mig
"Du är vuxen nu, du försörjer dig själv
och du fattar dina egna beslut, ingen annan
kan påverka det du känner
"

Visst har jag sökt svar , det är sån jag är
men nog tar jag åt mig mycket och går andra vägar
jag inte borde gått.
Som Pernilla en gång sa

"Folk kan säga vad dom vill,
men de är inte dom som känner
det är du som känner,
vad som känns rätt för dig
"


Så nu, idag ska jag göra det som känns rätt för mig.
och sen, kommer ni få veta vad som kändes rätt
men fram till dess, vilket är långt kvar
skall jag hålla tyst, för det känns rätt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Going! Tur vi pratade innan jag läste... Ha ha!

Trevli helg önskar jag dig, Magnus och Primus. Kramar Erika

2008-07-04 @ 07:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback