Hola!

Hola seniorita :)
eller nåt ;P

iaf, här är värme rekord sägs det, värmland är varmast i landet
och Klaids tjej som kom från kristinehamn till filipstad för en stund sedan
lät hälsa att kristinehamn är betydligt svalare, här i stan går det inte att andas.

Min cykel har punka så jag måste springa och lämna in skiten,
alltid händer sådant här.

Diskmaskinen på jobbet är sönder så vi har diskat allt för hand
och en man småfixar i köket å råkade borra i betång så all
mat fick smulor på sig, yää :)
Men de löste sig lyckligtvis.

Nu ska ja springa till cykelaffärn, om det finns någon så antar jag att de stänger 16..
Toaletten är helt sönder hemma så man kan inte längre göra tvåan, hahahah
allt är timat & klart - in i minsta detalj..

Ja för sjuttsingen! Räkningarna är dragna och vet ni va!
Jag har pengar över :D

Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback