Gooo :P

Tänk att en kommentar peppar så ;P
Ok, jag är inte på bra humör men bättre..
jag skriver i bloggen för att jag tycker om att skriva..
men jag skriver även i bloggen för att få höra era åsikter..
och de jag menade sist var såklart att de är dåligt med åsikter
med tanke på statistiken, jag är inte statistikraggare .. de var fel sätt att uttrycka mig på innan..

Men man ska ju tala sanning?!
jag ska ju inte precis sitta och säga att allt är bra och ja har haft en underbar
dag.. för de har jag ju inte..

Vad tror ni skulle hända om man bara sket i allt och drog iväg?
det förstår ni, är vilket humör jag är på.
Skulle allt rasa ? Skulle man kunna leva ett liv och ta dagen som den kommer,
och aldrig tänka mer än man behöver..
Jag är inte sån, absolut inte.
och de påpekar viktor ofta om mig, för jag har en inre stress
mina tankar går såhär:
"I morgon ska ja dit, sen ska ja fixa de men då tar jag vägen om där
så slipper ja springa dit och just de sen de sen ska ja laga mat
och sen städa och sen jädrar ja ska jobba också sen ska ja skriva ner det
och ringa dit och.
..."
Jag planerar allt i förväg.

Meditera sa viktor då eller stäng av tankarna, jaha.. och när ska jag få tid till de?
ja, så satt jag och tänkte på att jag skulle vilja leva som dom
i filmet "Tillsammans" .. typ kollektiv eller vad de heter,
såg en fransk film för några veckor .. man lever på sina egna villkor
well, kanske ska söka mig åt de hållet istället?

OBSERVERA:
det är mina tankar, inte något ja kommer göra..

men tänk, de är bara mina tankar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du planerar väl inte i förväg, du tar väl dagen som den kommer lr?

2008-07-02 @ 16:10:05
URL: http://mittlivmittbarn.blogg.se/
Postat av: Daglig läsare

Jag läser, varge dag :D Även om jag inte kommenterar jämt.

2008-07-02 @ 18:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback