Friiiday!

Helllo !
Oj vad slut jag är nu.
ja & klaid har jobbat ihop ett bra tag men aldrig haft en sån här lunch,
jag skojar inte när jag säger att jag inte hann kolla på klockan
mellan maten jag langade ut .. och när jag väl gjorde de så hade de gått över 3 timmar
bara beställning+beställning.. ja ni fattar.

Annars händer nada på fritiden, Magnus är somsagt i Nykroppa för jobb..
och Emelie åkte hem igår.. och primus är helt deppig nu när magnus inte kom
hem igår kväll.. helt förvirrad! haha :) Sötnöt!

Ja, ska väl bege mig hemåt till honom nu,
ursäkta för den dåliga uppdateringen.. om min tråkiga vardag :p
men sånt är livet när internet inte fungerar hemma =/
Imorgon kan jag säga direkt att ja inte skriver ngt
då jag har min enda lediga dag denna veckan!


Ha en härlig helg!

/Hannis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback