Flickan från de blå!



Yee :) Gaash vad tiden går fort!
Jag kommer alltid älska " The Poets" och Jimmy..





Cuteyyy :)


Så härlig spelning, först signa han i Åhlens/Ängelholm,
Sen Rönneskolan.. vår gymnasieskola aula lixom..
trodde det inte var sant..

som jag nämt innan var jag utanför hans hus i hagfors för några veckor sedan,
men vågade inte knacka på.. somsagt så är de helt respektlöst då han har ett privatliv.

Mina favoritlåtar..

  1. Flickan från de blå (ryktet: Han skrev den till sitt ex,)
  2. Jag finns kvar


3. Jag vet
(En sekund blir till år och regnet det slår mot fönstret som hjärtat för dig Vi fick en minut sen tog pengarna slut Jag hann aldrig säga Jag saknar dig och jag lovar Du finns här, inom mig Jag vet, om du orkar att vänta Jag vet, att det kommer en dag, en plats och en tid För oss, bara du och jag Jag vet, jag känner din längtan Och Jag ber dig tro på mitt ord Det enda jag vill är att få vara där du är Långt bort härifrån Dit jag inte kan nå Går dina dagar förbi Men månen ger ljus i en natt utan slut Försöker att säga Jag saknar dig och jag lovar Du finns här, inom mig Jag vet, om du orkar att vänta Jag vet, att det kommer en dag, en plats och en tid För oss, bara du och jag Jag vet, jag känner din längtan Jag ber dig tro på mitt ord Det enda jag vill är att få vara där du är Jag vet, om du orkar att vänta Jag vet, att det kommer en dag, en plats och en tid För oss, bara du och jag För Jag vet, jag känner din längtan Och Jag ber dig tro på mitt ord Det enda jag vill är att få vara där du är)


4. Vi är som gjorda för varann. (ryktet är att den är skrvien till hans tjej Sandra)
(Jag känner hur min längtan slår Ända från min topp till mina tår Ingen annan flicka är som du Jag skriver denna sång till dig För att få dig att förstå du tillhör mig Bara mig, Bara mig Aha Sluta tveka förstå att vi är gjorda för varann Sluta tvivla jag hoppas att min önskan går i land Vi är som gjorda för varann Det är som i en kärleksfilm som romeo och julia fast lite till Inga hinder hindrar nånsin oss Det här kan va en verklig dröm Bara du kan vagga mig till sömns Bara du, Bara du Sluta tveka förstå att vi är gjorda för varann Sluta tvivla jag hoppas att min önskan går i land Vi är som gjorda för varann Jag finner inga ord för dig Jag vill att du ska vara här hos mig Sluta tveka förstå att vi är gjorda för varann Sluta tvivla jag hoppas att min önskan går i land Vi är som gjorda för varann Det här kan va en verklig dröm Bara du kan vagga mig till sömns Bara du, Bara du Sluta tveka förstå att vi är gjorda för varann Sluta tvivla jag hoppas att min önskan går i land Vi är som gjorda för varann Jag finner inga ord för dig Jag vill att du ska älska bara mig Sluta tveka förstå att vi är gjorda för varann Sluta tvivla jag hoppas att min önskan går i land Vi är som gjorda för varann)

5.
Hela Världen
Står här på bergets kant och jag känner hur mitt hjärta tynar bort Fanns inget själ att tro att livets mening skulle bli så kort Och du och jag vi är hela världen Och du och jag vi kan inte leva utan varann Jag, jag som visste allt men ändå brann de sista ljuset ut Hur ska man ta sig fram när alla känslor inte nått sitt slut Och du och jag vi är hela världen Och du och jag vi kan inte leva utan varann Hela världen Du och jag (du och jag) vi är hela världen Och du och jag vi kan inte leva utan varann Vi är hela världen (jag kan inte leva utan dig) Och du och jag vi kan inte leva utan varann..


Det var några av favvisarna, som jag aldrig tröttnar på som jag gör med all annan musik som kommer..
Nu ska ja softa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback