En låt som går runt och runt..

I mitt huvud idag är: Eminem feat. Nate - Shake that as!
Några år sedan nu men oj vad man har sheeejjkat loss till den :)


Weell, dagen hit är HET!
hihi, och oj vad killarna verkar på idag då..
På min lilla 15 min promenad hem ifrån jobbet har inte mindre än 3 killar
kommit fram och småpratat.. och frågat om jag har pojkvän.. och de har jag ju :P
Så när dom fick svaret var dom inte så intresserade längre :)
Men de gör mig inget.. Varför är de så?
Lixom när jag var singel så var ja typ desperat.. kände mig så himla ensam..
och nu när ja har kille så är det tvärtom ;P

Jaja, that made my day, what makes yours?

Nu kommer Magnus snart (hoppas jag!) för
vi ska å bada i denna häääärliga värme :)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback