Björn Rosenström! & Cool video

Weeey :)

Shooosan på er!
saaatan vilken huvudvärk ja har efter felvändning av dygnet.
Men! Jag somnade tillslut kl 7.. sen var de upp 9 ;P

Jag har slutat på hemtjänsten i filipstad.
Och det var mitt beslut,
för det blev för mycket kände jag.
Men jag ringde till semester-verksamhetsledaren
då min riktige chef var på semester, och meddelade detta
för en vecka sedan.
Nu kom jag hem och Magnus hade mottagit ett samtal av min
chef, ooops.. hon vill väl antagligen veta varför jag slutade,
när jag fått gå introduktion och fått deligering och även lyftteknik-kurs.
Men , går inte hälsan före att jag tjänar massa pengar och inte har någon fritid?

Sitter och snurrar runt på youtube..
fann bla denna låten som är suuuuperhärlig ;P
Right?




lyssnade lite på musik och då väcktes gamla härliga minnen upp från partyn med
Björn Rosenström, här är en favorit i dagsläget:


Erkänn att jag har väldigt blandad musiksmak?

En liten mini-konsert me Björn,
tyvärr är inte min favorit låt med..



Mina favvisar är:

Ragnar




En knäpp men rolig låt


en favvis när jag var sisådär 14 år :)


Well.. sommaren är här idag.. vilket betyder att vi ska dra ut en svääng :)
Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback