Välkommen, tänkte..

Att nu har ju alla denna "blogg.se" jag har kört på andra sidor och bloggat, men jag är inte ny med de.
Är en gammal lunare och skrev "dagbok" som de kallades förr där, sedan jag var 12 år (är snart 20)
Min senaste blogg: http://modvan514.blogspot.com/ om någon är intresserad av mitt gamla bloggande.
har även bilddagbok: HannnaEllenor.

Nu till nu.
Vem är jag?
Hanna Ellenor Johansson ;P
Var bor jag?
Nykroppa (liten håååla mitt i ingenstans - i värmland)
Vad sysslar jag med?
Jobbar heltid på Cafe i Filipstad, Pluggar heltid till undersköterska, Jobbar extra på hemtjänsten.
Men på fritiden då?
Verkar de som ja har någon fritid?;P nä då softar jag, är med min Irish softed coated wheaten terrier - Primus! , Tränar väl när ja har tid - simmar, springer/går.
Största intresset?
Att skriva dikter, vilket jag hade tänkt publicera här typ rätt ofta.
Förhållanden?
Nä inte just nu, hade inte haft nåt emot att träffa nån trevlig typ =)
familj ?
Min syster bor här med sin man och hans två barn, Mina föräldrar och syster,bror bor i Lilla Edet sen har jag släkten utspridd i heela sverige!
Ursprung?
Född i Uddevalla, uppvuxen i Krokstrand, Lilla Edet flytta till min farbror i Munka--Ljungby när ja va 16 flytta in till Ängelholm när jag blev myndig. flytta upp till nykroppa ett halvår senare och fick lägenhet/jobb.
Utbildningar?
Grundskola, 1 1/2 år på HR, mkt referenser ifrån massa jobb jag haft.

shiiiit låter ju som värsta cv:t! Äh, vill bara inte börja bloggen med: Aha, och hon är? Då kan ja likaväl skriva något som ja precis gjorde.. sååå nu ska ja bara fundera ut hur sjutton man bloggar via mobilen här för internet strejkar hemma tyvärr, annars hade ja bloggat jämt , skriver mkt dikter som jag älskar. kommer publicera dem här.

Whoot, fråga om de e något annat ;P Hörs!
Puss&Kram =)

Kommentarer
Postat av: Maja

HejHej!
Välkommen till blogg.se :)

2008-01-21 @ 19:25:27
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback