Planerar...

Fyller ju 20 den 21 mars, tänkte bjuda en 15 pers eller nåt, pratat med mamsen å ja får ha festen i huset i Edet =) Hela natten tihii xD (festen kommer hållas den 22 mars)

Nån som ja inte bjudit ? kan antagligen bero på att ja tyvärr tappat kontakten men hör av dej sånna fall.

Jaha, idag har jag jobbat, en snabb men seg dag.. snabbt på de sättet att den gick snabbt som vanligt, segt för ja somnar så sent om nätterna.. inte bra å ha dator ;P

Wiiii den 28e mars åker jag till Spanien antagligen med farmor =) Paaarty&soool :D;D
Nä, orkar inte blogga.. dålig fantasi när hjärnan är utarbetad..
Just de, framåt ska ja nog dra över till USA och bo i N.Y en helg och sedan penla vidare till
mina släktningar i Minnesota =) Kan bli en trevlig tripp!

Gött å tjäna line cash !

Sov gott, de kommer jag göra!

p.s avslöjar en grej om 20årsfesten, de kommer vara ett roligt tema, hoppas alla är på!

Puss



Jag ska ut och möta min verklighet,
bryta mitt mönster.
Vidare gå, men klara mig själv.
Gå ensam härifrån knns svårt,
Kan du förstå?
Jag ska gå, önskar jag stanna kvar
men inget liv kan någonsin levas här,
vet att jag bör söka nya spår
men kommer ljuset någonsin där?
Det känns svårt att lämna tryggheten
därute är ensamt,
alltför tomt.
Kommer jag våga gå min egen väg,
kommer livet alltid att göra ont?
Om jag visste,
hur skulle jag vara om jag visste var att ha.
Livet är stort, allderles för svårt,
säg varför varför är det så?
Jag vill ej härifrån idag
jag vill inte lämna er
Ni betyder så mycket för mig,
all värme och trygghet ni ger.
När jag går, finns det någon kvar
om jag faller dit ner igen?
Men jag ska kämpa för att stå
och försöka hitta vägen hem.
     Marie Arkbrant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback