Nikotinet hjälper = NEJ!

Plåstret hjälpte i ca 5 timmar, nu åt jag middag precis och fyy fan vad jag är röksugen... dör.. å de mest irriterande är att jag har två cigg liggande... men NEJ.
gaaah värre än PMS ju..

Sitter och väntar på Madde.. som skulle vart här för en kvart sedan.. Vi ska ut på långpromenad innan One tree hill börjar.. Madde var är du?

Näähä, det är iaf väldigt bra att jag har datorn att sysselsätta händerna med nu när ja inte röker..

Jaha, nästa dikt är inspirerad av en skit bra film "Rockstar". Den handlar om en påg som sjunger i ett Band och har en flickvän som spelas av Jenifer Aniston, som är hans bands manager, så blir han upptäckt när han är på konsert med sitt favoritband genom att han sjunger högre än själva sångaren .. utan mick.
jaa åså nu får ni allt ta å se filmen! Skitbra =)
Nu kom madde så nu ska jag skriva ner dikten snabbt som attans!

"Lyser solen ne rpå dig, som alltid? som förr?
När jag satt där i skuggan, med ett leende på mina läppar,
Du sa - Jag finns alltid kvar, var inte orolig baby, allt löser sig.
Det blev ett helvete.
Du stod kvar i solen, så blev du bränd.
Du fick din publik, nu sitter du i skuggan
vet inte vem du är längre,
Dagarna har sprungit sin väg.
Det finns inga ord, Jag kan inte förlåta.
Du valde spriten och pengarna,
Jag valde livet och kärleken.
Jag ser dig ibland i tidningarna och i parken,
Du skryter.
Men jag var inte den som miste någon,
du miste mig.
Han é inte den underbara människa jag en gång känt.
Jag går min väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback